Onze reis met
Rabobank

- Klant: Rabobank
- Project: Rabobank Intermediair Omgeving

Rabobank
“Bij de start van het project zijn we actief op zoek gegaan naar een partij die kon helpen bij het extern veilig inloggen en onboarden van intermediairs. Deze hebben we bij Yellowtail Conclusion gevonden.”
Samenwerken aan een financieel gezond leven
Rabobank ziet onafhankelijke intermediairs als volwaardige partners binnen haar hypotheekstrategie. In lijn met de missie financieel gezond leven biedt de bank hen dezelfde ondersteuning en klantinzichten als eigen adviseurs, zonder onderscheid in klantbediening. Via RIO, de Rabobank Intermediair Omgeving, krijgen adviseurs real-time inzicht in aanvragen en klantdata. Zo kunnen zij klanten actief ondersteunen bij vragen, wijzigingen of nieuwe wensen.
Met specialistische ondersteuning vanuit regionale intermediairdesks en accountmanagers biedt Rabobank intermediairs de tools én kennis om hun klanten optimaal te begeleiden, onder andere op het gebied van woningverduurzaming en nieuwbouwprojecten. Een bewuste keuze om samen het verschil te maken voor de klant.
Aanleiding
Rabobank Intermediair Omgeving

Het resultaat
Het portaal wordt continu doorontwikkeld; waarbij het resultaat voor de Intermediair Omgeving al duidelijk is:
”RIO is overzichtelijk en gebruiksvriendelijk, alles uploaden en klaar. Het hele aanvraagproces is digitaal en soepel te volgen.”
“Het portaal maakt het hypotheekproces echt makkelijker. Heldere communicatie via de Intermediairdesk zorgt voor het verschil.”

Doorontwikkeling en Innovatie
De Rabobank Intermediair Omgeving blijft in ontwikkeling dankzij de samenwerking tussen Rabobank en Yellowtail Conclusion. Rabobank bepaalt de koers, Yellowtail brengt digitale expertise, innovatie en implementatiekracht. De komende periode ligt de focus op het verder uitbreiden van de klantenbeheerfuncties. Zo kunnen intermediairs straks nog makkelijker en sneller wijzigingen doorvoeren op verzoek van hun klanten, naast de bestaande mogelijkheden rondom aanvragen en inzicht in klantgegevens. Ook blijven we werken aan de gebruiksvriendelijkheid. Het portaal wordt steeds intuïtiever en makkelijker in het dagelijks gebruik. Zo groeit de Intermediair Omgeving mee met de behoeften van adviseurs en blijft het een betrouwbare en praktische tool voor klantbeheer.


Meer weten over onze diensten?
Neem contact met ons op en duik dieper in de mogelijkheden. Ontdek hoe onze dienstverlening en oplossingen kunnen bijdragen aan jouw organisatie.