Onze reis met
Suzanne Pillen
- Klant: SNS
- Project: Woonkostenoverzicht
- Rol: Marketeer wonen SNS
- Projectduur: 3 maanden
SNS
In samenwerking met Yellowtail Conclusion heeft SNS het woonkostenoverzicht in het leven geroepen. Hier krijgt een klant inzicht en antwoorden op vragen om zo een verstandige financiële keuze te maken.
Eerst de mens, dan het geld
SNS Bank vindt dat je van een bank meer mag verwachten dan alleen een betaalrekening spaarrekening of hypotheek en zet persoonlijke aandacht bovenaan. Eerst de mens, dan het geld. Zo ging SNS op zoek naar mogelijkheden waarbij ieder individu zo persoonlijk mogelijk financieel advies krijgt. Ze zochten naar nieuwe manieren om consumenten hun eigen financiële plaatje te schetsen en dat te combineren met bijkomende inzichten. Belangrijk bij bijvoorbeeld de aankoop van een woning wat (vaak) belangrijke financiële consequenties heeft.
Aanleiding
Concept
Het resultaat
Het woonkostenoverzicht is te vinden op het groeicoach platform van SNS. Via dit platform kunnen consumenten de klantreis doorlopen, inzichten verkrijgen in hun eigen specifieke situatie en dit samen met de groeicoach behandelen. Door te kijken naar de specifieke situatie zijn we weer een stapje dichterbij de missie van BEYOND: financiële gelijkwaardigheid creëren en de missie van SNS: eerst de mens, dan het geld.