Robotisering

RoboFin richt zich op het robotiseren van customer journeys en processen.

Deep learning, chatbots, Machine learning, conversational interfaces en RPA’s. Termen die niet meer weg te denken zijn in het nieuws of binnen organisaties. Robotisering bepaalt in snel tempo hoe wij zaken organiseren. Partijen als Amazon en Google onderzoeken hoe ze complexe uitdagingen kunnen laten uitvoeren door slimme algoritmes. Slimme Algortimes kunnen o.a.: artsen ondersteunen bij het interpreteren van scans, auto’s zelf laten rijden en zijn onderdeel van home-devices die jouw voorkeuren in huis herkennen en hierop inspelen.

Ook binnen de financiële dienstverlening gaat Robotisering steeds meer de digitale agenda en dienstverlening bepalen. Huidige robotics partijen richten zich voornamelijk op het automatiseren van gestandaardiseerd werk wat veel tijd kan besparen. Vanuit die tijdsbesparing kunnen er nieuwe initiatieven gelanceerd worden om de volgende stap te zetten met betrekking tot robotisering. Zoals het beter leren kennen van je klantportefeuille of je klanten zelfs voor zijn hun wensen op basis van data.

RoboFin

Yellowtail heeft RoboFin gelanceerd waarin kennis van financiële dienstverlening en de nieuwste technieken samenkomen. RoboFin richt zich op het robotiseren van customer journeys en processen, daarbij gebruikmakend van de nieuwste technieken, zoals Machine Learning en RPA’s. RoboFin helpt partijen innoveren in haar digitale financiële dienstverlening om de consument uiteindelijk meer zelf te laten doen.

Yellowtail combineert haar producten Cord Finance en Ockto samen met o.a. Machine Learning om meer inzicht te krijgen in klantgedrag. Daarbij wijken wij af van andere partijen door het business vraagstuk heel klein te maken en binnen een aantal weken met de eerste resultaten te komen. Met RoboFin willen we laten zien dat iedereen aan de slag kan met Robotisering. Door in een korte tijd de eerste inzichten met elkaar te delen, gaat Robotisering eenvoudiger en zonder frustratie leven binnen uw organisatie.


Een aantal RoboFin casussen:

  • Indelen van hypotheekklanten in risicogroepen om klanten:
    • Beter te bedienen in beheer;
    • Klanten sneller te kunnen bedienen in de aanvraag.
  • Robo-advies pilots voor:
    • Starters op de hypotheekmarkt;
    • Klanten met een aflossingsvrije hypotheek.


Nieuwsgierig geworden?

Bent u ook benieuwd naar RoboFin van Yellowtail en hoe wij uw organisatie kunnen helpen stappen te zetten in Robotisering van uw dienstverlening. Neem dan contact op met:

Matthijs Mons – mmons@yellowtail.nl

Florine Reinders – freinders@yellowtail.nl

 

Contact